17 Aralık 2012 Pazartesi

Yeni Yılda Hangi K-pop İdolleri^^

Yeni yılla az bir vakit kalmışken hangi k-pop idolleriyle ne yapmak isterdim ya da onların nesi beni bu kadar etkiliyor adlı bir yazı paylaşmak aklıma düştü ;) İşte benim top 10 sıralamam bu yazıyı okuduktan sonra sizde bir top 10 listesi oluşturabilirsiniz :)

10) ZE:A Siwan

Siwan'ı zaten severim nede olsa ZE:A'nın bende yeri ayrı ama son yer aldığı Hara'nın klibinde çok tatlı olmuştu o klipte kızla yaptığı her şeyi birde ben yapmak isterdim tabi bizi rahatsız edicek Hara faktörü olmadan ^^
Alın bir videoyu siz izleyin bana hak vereceksiniz.


9) Super Junior - Yesung

Suju'daki sevimlilik abidesi Yesung :) Yesung'un çok değişik bir huyu vardı diğer üyelerin gece odalarına girmek ve onlar uyuyorken dudaklarına ellemek onunla yeni yılda en çok yapmak istediğim şey bu bir taşla kaç kuşvuruyorum siz hesap edin
8) Infinite - Woohyun 

Hiç tartışmasız aegyo kralı olan Woohyun'la yeni yıla aegyo yaparak girmek isterdim nede olsa yanına bir kraliçenin gelmesi gerek.
7)  JYJ - Yoochun

I miss you dizisinde yer alan yoochun geçtiğimiz bölümlerde karaoke de şarkı söylüyordu onunla bunu yapmak isterdim onun oradaki performansıyla benim sesim bir araya  gelince en kötü puanı alacağımızı garantilemiş oluyoruz' '.''

6) Exo - D.O

D.O'yla yapılacak  kadar çok şey varki hangisini seçsem bilemedim.Ama en çok yemek yapmak isterdim nede olsa aşçılığım çok iyidir.

5) Block B - Kyung

Kyung'un yayınlanan teaserında bir dans figürleri var ki akıllara zarar yeni yıl dansım bu olsa ne güzel olur hele Kyung'la yapsam keyfime diyecek yok :D

Buda malum teaser izleyip de onunla dans etmek istemeyen çıkmaz herhalde ^.^

4) ZE:A - Dong Jun

Şuana kadar  k-pop gruplarında gördüğüm en seksi maknae Dong Jun dansları süper aksiyon filmlerinin de vazgeçilmezi olacak bu gidişle. Hyunglarına yaptığı şiddetle de tanınıyor onunla birlikte şiddet uygulamak ne zevkli olurdu yeni yılda yapılması istenen en değişik şey bu olsa gerek.

3) Exo - ChanYeol

Mutluluk kaynağım virüsüm :) Chanyeol deyince aklıma ilk gelen şey doğal gülüş olsa gerek yılbaşında onunla komedi filmi izlemek isterdim ama o filmi izlerken ben onu izlerim nede olsa onun gülüşü filmden daha çok beni güldürürdü.

2) Exo - BaekHyun

Biricik Baekhyunum :) sensiz bir yeni yıl düşünülemez herhalde birde grubunun sapığı olman cabası yeni yılla senle birlikte diğer kuzucuklara sapıklık yaparak girmek isterdim. Romantik bir film izlemek de olabilir tabi

1)B2ST - Yoseob

Gelgelelim Listemde ilk sıraya oturuan k-pop idolüne ;)
Kahve severim Yoseob'den ötürü.Senle karşılıkla kahvelerimizi yudumlayıp güzel bir sohbetle yeni yılla giriş yapmak isterdim

Yeni yılla bunları yaparak bir giriş yapmak  isterdim ama bakalım gerçekte neler beni bekliyor tombala olmasın da gerisi fark etmez.(jookie)







4 yorum:

  1. oww bir harika bu ^^ Sanırım seni kıskanmadım değil almışsın güzelim oğlanları birde üstüne sürülerine sapıklık düşünüyorsun cık cık cık bari bu 10 ile idare etde diğerlerine elleşme :P benimde yapasım geldi ama ama :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne sapıklığı ya bunlar eğlence amaçlı kötü bir niyetim yok :P bu listeyi yaparken ne kadar cok zorlandım bir bilsen pen yok listede daha ne olsun :( yap yap bakam senin aklında ne cin fikirler varmış :p

      Sil
  2. tabi canım bilirim masumluk abidem :P vay be woo bile 8 de hayretlerdeyim doğrusu :O yapayım bir ara da ben sıralayamam onları sanırım :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. woo 8e aldım ne fayda halen noona halen noona :P

      Sil