30 Aralık 2012 Pazar

Rapin kralları

Rapten çok hoşlanırım özelliklede sevdiğim idoller söyleyince - nede olsa benim normal konuşmam rap yapmak gibi- bu yüzden rapin krallarına bakmak istiyorum. Daha doğrusu benim için korede kral sayılabileceklere :) Sıralama yapmak istemiyorum çünkü hepsi hakkını veriyor^^



Rap krallı
Gelceğin krallı



İlk olarak Block B'nin lideri ve baba rapçisi Zicoyla giriş yapmak istiyorum. Mükemmel bir ses mükemmel bir rap yeteneği onu her dinlediğimde rapin keyfine varıyorum birde yazdığı şarkılara diyecek söz bulamıyorum. 

Favori videolarımda yapan kişi harika çalışma yapmış Zico'nun rap dünyasına giriş yapmak mı istiyorsunuz o zaman bu videoyuyu izlemekten başka seçeneğiniz yok.


G-dragon / crayon

Rap yazısı olurda Gd olmaz mı?
Rapin krallarından çoğu kişiye göre bu alanda tek başına ilerliyor. Son çıkardığı solo albümde de söylenenleri doğrular nitelikte cevap vermişti sanki :)


Bunun yanında G-dragon slow parçalırında hakkını veriyor :) müziğin yürüyen hali misali ;)


Crayon şarkısı varki benim favori parçalırımdan ayrı bir yazı hak ediyor hatta.
G-Dragon şarkıda bizim çoşmamazı istiyor ve bize soruyor;


"Why so serious"

Evet neden bu kadar ciddiyiz G-Dragon bizi az kafadan çatlak bir insanın dünyasına davet ediyor.


Ciddiyetsiz bir dünyada bu kadar ciddi olmaya ne gerek var. Açın Crayonu ve atın üzerinizdeki şu yeni dünyadaki herşeye takılma ve anlamsız ciddiyetliği ve başlayın saçma sapan dans hareketlerine başlamaya *.*

Junhyung

Başarı temsilli insan kim diye sorsalar Junhyung derim düşünmeden rapi beni benden alır birde rape uygun olan o asi görünüşlü tipi yok mu işte budur dedirtir size. Düşünün görünüşü böyle sevimli mıncırmak istediğiniz bir kişinin rap yaptığını rapin asi yapısına aykırı bir kere ama Junhyung rapi ağzıyla değil tipiylede yapıyor. O çıktı mı sahneye nefeslerin tutulması gerekir çünkü az sonra rap girdabına kapılacağınız garantidir.


Be Quiet'le Junhyung bana hak veriyor şarkıda bize resmen sessiz olun ve rapin tadını çıkarın diyor.


Good Boy
Bu düeti bilemyen var mıdır acaba mükemmel bir uyum :)


Benden sonra rapde herkes "Bla Bla Bla"...


T.O.P korenin tüm iyi rapçileri bigbang'e mi toplanmış g-dragon gibi bir rap faktörü varken birde yanına T.O.P eklenmiş rapin krallı deyimini en çok hak edenlerden biri.


Birde rap battle performansı varki parmak ısıtırıp birde karşısında şapka çıkartırlmasına neden olur.

Benim için rap kralları böyle bunların yanına eklenecek daha çok kişi var ama yazıyı çok uzun tutmak istemiyorum. (Jookie)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder