27 Aralık 2012 Perşembe

CN Blue 'nun Son Single'ı ' Robot '

Herkese merhabalar :) 

Cn Blue' nun yeni japonca singleı bu ayın 19 unda çıktı ama tembel ben bloga yazmak için baya geç kalsam da yazmak istiyorum ;) bence herkesin dinlemesi gereken bi albüm :D 

3 farklı şarkı ve 1 enstrümantel şarkıdan oluşan albümüzün kapağı ve şarkı listesi aşağıdaki gibi ;)



Traclist :

Robot
Ring
Starlit Night
Robot (Int.) 

Gel gelelim şarkılara ;) 

ROBOT :
Açıkca söylemek gerekirse ilk dinlediğimde beğenmeme rağmen işte bu diyememiştim ama dinledikçe insanı saran bir şarkı :) Klibi ise süper bence farklı olmuş ;) 
Söz ve müziği Yong Hwa ya ait :) 




RİNG :
Güzel başlangıcıyla içinizi ısıtan bir şarkı yine dinledikçe daha çok sevdiğim her yeni gün sevgimi artıran şarkı :) yeni yıl şarkısı gibi olmuş bence :) 
Söz ve müzik Yong Hwa 'ya ait :) 



STARLİT NİGHT :
Gel gelelim benim albümdeki favori şarkıma :) ilk dinlediğim heh işte bu dediğim :) benim en çok sevdiğim jong ve yong seslerinin müthiş harmanı... akustik tınıların yoğunluğu ile sanki şarkıyı yanınızda söylüyorlarmış gibi :) 
Söz ve müzik :Jong Hyuna ait :) 





Ve ilk yazımın sonuna geldik :) umarım şarkıları beğenirsiniz :) 
Anlaşıldığı üzere koyu bir boicem :) ve sık sık Cn Blue paylaşımlarıyla burda olacağım :) ( tabi tembellikten kurtulursam hehe ) 

(BLUE)


2 yorum:

  1. Albüm kapağını çok sevdim.^^ En çok Robot şarkısını sevdim ve klipte bir LedA havası sezdim. :D
    Ring şarkısınıda sevdim, starlit night çok hoş duruyor evet ama Japonca olmak zorunda mıydı? Boicem ellerine sağlık güzel olmuş tanıtımın ;)

    YanıtlaSil
  2. ben de bayıldım ya :) olabilir canım klip bizimkilerin kliplerinden farklı onu biliyorum :D robot bu albümde en az sevdiğim şarkı ama onuda bayıla bayıla dinlerim ;)
    japonca albümleri daha çok seviyorum bizimkilerin tarzını daha çok yansıtıyor :) ama sana bi haber de vereyim aliyem yeni korece albüm hem de bizimkilerin şarkılarıyla gelecekmiş ;)
    beğenmene sevindim kuzum :F

    YanıtlaSil